Технології лиж Salomon

MONOCOQUE - корпус лижі, який виготовлений з композитних матеріалів, являє собою несучу замкнуту конструкцію, що визначає основні робочі характеристики лижі. Якщо лижі мають значну торсионну жорсткість, то вони володіють малою вагою і м'яко йдуть по дузі. Застосовується три типи монокока: Monocoque Titanium, Monocoque Composit double wall, Monocoque Lite single wall, а також різні композитні та титаналові внутрішні платформи, що забезпечують перерозподіл тиску по довжині канта і виброзгаснення.

ISOCELL - спеціальний матеріал, що використовується всередині монокока, забезпечує виброзгаснення і м'якість. Використовують такі типи матеріалу Isocell: Isocell Wood Core, Isocell Complex, Isocell Light.

PROLINK - система важелів, розташована перед кріпленням і на заднику лижі (на деяких моделях). Основні елементи цієї системи - важелі і активний елемент (еластомер). Важелі жорстко закріплені з одного боку і упираються в активний елемент з іншого. Система Prolink активно управляє жорсткістю лижі залежно від потужності їх завантаження, гасить коливання і удари, викликані нерівностями рельєфу, збільшуючи контакт ковзної поверхні зі снігом і забезпечує додатковий виброзгас.

СИСТЕМА ITF - інтерфейсні платформи Salomon. Системи ITF попередньо встановлюються на лижі, і кріплення просто вставляються в полози, наявні на інтерфейсних пластинах. Відповідно, є можливість швидкого перенастроювання кріплення під різний розмір черевика і індивідуальна центровка положення кріплення по довжині лижі.

UHMW GRAPHITE -Графітовая високомолекулярна ковзна поверхня.

TPP - прозоре полиамидное покриття, надійний захист зовнішнього вигляду лиж і композитного корпусу лижі.

PULSEPAD представляет собою сендвіч, розташований безпосередньо над кантом і складається з двох шарів термопластика і шару еластомеру між ними, при цьому значно поліпшуючи роботу лижі:

  •     забезпечує демпфірування (амортизацію) канта без втрат енергопередачі, що дає більш гладке ковзання;
  •     покращує контакт канта з поверхнею (мікрорельєфом) по довжині всієї лижі, завдяки чому лижі краще "тримають" на жорсткому схилі, поліпшуються карвинговие властивості лиж (здатність лиж "зарізатися" в схил і повертати без бічного прослизання кантів).

Платформи SMARTRAK - інтерфейсні платформи Salomon, перевагами якої є:

  •     це "розділення платформи" - лижі краще прогинаються по дузі і здатні йти по дузі меншого радіуса (поліпшується керованість лиж в Карвінгові повороті);
  •     завдяки спеціальному механізму досягається практично "нульовий" вплив черевика на прогин лиж (навіть при великих прогинах);
  •     досягається максимально гладке і безпомилкове сполучення карвінгових поворотів, оскільки віддача лиж більш передбачувана і практично не залежить від величини прогину лижі (радіуса повороту);
  •     переднє кріплення строго фіксоване - не ковзає по довжині лижі при її прогині - висока точність входу в карвінговий поворот (особливо при поворотах короткого радіусу).
 Конструкція і принцип дії платформи Smartrak.

Основним конструктивним елементом платформи є - трансмісійна рейка. З одного боку (в зоні переднього кріплення) рейка жорстко закріплена на платформі, а з іншого вільно ковзає по довжині лижі при її прогині. Заднє кріплення фіксується на рейці і також отримує можливість вільно переміщатися по довжині лижі. Таким чином, яким б не був прогин лижі, заднє кріплення автоматично відсувається назад, практично зводячи до 0 вплив черевика на прогин лижі.

Задня і передня частини платформи розділені (незалежні) і між ними знаходиться трансмітер - елемент з пружного матеріалу, що забезпечує правильний закон вигину і енерговіддачі лижі (зокрема запобігає надмірний прогин лижі). Оскільки трансмісійна рейка має мінімальну товщину, вона не впливає на прогин лижі.

Безпека системи Smartrak.

Мінімальний вплив черевик на прогин лижі також підвищує безпеку роботи кріплень системи Smartrak. Обмеженням звичайних систем є наступна обставина. При падінні на великій швидкості, в момент, коли кріплення повинні спрацювати (щоб мінімізувати ризик травми), можливий сильний прогин лижі. У результаті сильно збільшується тиск на переднє кріплення, що збільшує зусилля спрацьовування кріплень і ускладнює нормальне спрацьовування. Конструкція Smartrak практично усуває дану проблему. Залежно від рівня перерозподілу енергії на периферію лижі і динаміки катання розроблено наскільки конструктивних реалізацій системи: Smartrak Grip, Smartrak Grip Plus, Smartrak Control, Smartrak Response і Smartrak Prolink.

Smartrak забезпечує високі карвинговие властивості лиж і одночасно сприяє катанню більш традиційною технікою - дозволяє впевнено скидати швидкість бічним пригальмовуванням.

Підпишись на новини