Dainese

Компанія Dainese була заснована 1972 року Ліно Дайнезе (Lino Dainese), розташована вона у Мольвене,  у провінції міста Вісензи. Першими продуктами компанії стали шкіряні штани для мотокросу, а потім і для шосейного мотоспорту.

1974 – для шкіряних костюмів розроблені нові лекала, і почали використовуватись еластичні вставки. Дітер Браун – перший офіційний гонщик на світовому чемпіонаті.

1976 - Джакомо Агостині, 15-кратний чемпіон світу, почав виступати в одязі Dainese.

У кінці 70-х років почалась співпраця з Баррі Шинном, яка призвела до впровадження нових концепцій захисту (захист спини) від падінь та зіткнень з дорожнім покриттям.

1980 – змінюється стиль водіння гоночного мотоциклу. Dainese тестує перші колінні слайдери серед найкращих гонщиків. Випускаються перші рукавички для мотогонщиків. Кенні Робертс, відомий як «король Кенні» або «канарейка» за жовтий колір свого костюму, виграв 3 світових титули в класі 500 у одязі та захисті Dainese.

1981 - Фредді Спенсер на практиці зміг оцінити захист Dainese під час страшного падіння на трасі в К’яламі. Багаторазовим чемпіоном Антоном Мангом починається тестування формованих костюмів, які дозволяють гонщику більш зручно розташовуватись у сідлі мотоцикла.

На початку 80Dainese розробили колінний захист нового типу, наприклад модель «porcupine» (дикобраз), яка працює за принципом виступу захисного валу через отвори при згинанні суглоба.

У середині 80-х багато гонщиків тестують захисні можливості поглинання ударів одягом Dainese. Представлений протектор спини та наколінник «saponette». У співпраці з Марком Седлером створено захист для спини першого покоління. Dainese створили свою першу пару взуття для мотогонщиків.

1988 – для професійного одягу розроблена захисна накладка для спини з аеродинамічними властивостями.

1992 -  Філіп Перакіс, один із лідерів в дисципліні даунхілл по маунтинбайку, вирішує використовувати мотоциклетний захист у своєму виді спорту.

1993 – відкрита Програма Безпеки Dainese (в подальшому вона отримала назву D-Tec) у створеному Технологічному Центрі Дослідження та Розвитку. Метою команди лікарів, інженерів та технологів стала розробка логічної послідовної системи створення одягу, а також всієї решти екіпіровки, включаючи шоломи, рукавички та взуття з точки зору безпеки.

У 90-х роках були розроблені регульовані за допомогою велкро колінні слайдери, оснащені металевими захисними пластинами.

1994 – Карл Фогарі здобув 4 світових титули з супербайку в одязі Dainese. Створили свій перший шолом для мотогонщиків. Крістіан Гедина, Дебора Компаньолі  та вся італійська команда гірськолижників «Valanga Azzurra»  вперше використали захист для спини на світовому гірськолижному кубку. З цього моменту захист для спини почали використовувати все представники зимових екстремальних видів спорту.

1995 – Dainese отримує пропозицію виробляти захист для інших видів спорту, крім мотоциклетного ( маунтинбайкінг, сноубординг та ін.) та починає дослідження та розробку рішень. Створюється підрозділ No Impact. Рукавички з кевлавровими та карбоновими вставками врятували руки багатьом байкерам. Макс Б’яджи здобув 4 світових титули в класі 250 кубічних сантиметрів та тестує нові рукавички Full Pro з карбоновим волокном та кевлавровими протекторами.

1998 – кріплення черевиків до костюму. Нові черевики pro-tech приєднуються до костюму pro-tech  для додаткового захисту від перекручування.

1999 – шкіряна куртка T-Age з революційними рішеннями (запатентована система v-подібного розташування замків, розширені еластичні вставки) підвищеного комфорту та ступені захисту. Куртка із захистом спини другого покоління. Ніколя Вуйоз стає чемпіоном світу з даунхілу на маунтинбайку. Вперше кольори Dainese прикрасили першу сходинку подіуму в одній із най видовищніших дисциплін велоспорту.

З 2000 року наколінники та захист із карбону та титану «вбудовуються» в костюм, а колінні слайдери кріпляться за допомогою велкро ззовні. Dainese представляє D-Air, інноваційну систему захисту мотоциклістів, яка заснована на абсолютно новій концепції повітряної подушки безпеки. Проект став плодом довготривалої співпраці команди інженерів з Ізраїлю, яка спеціалізувалась на розробках технологічних систем - MERHAV APP advanced Airbag Technology. Валентино Россі, майбутня зірка світового мотоспорту, використовує екіпіровку Dainese, включаючи захист костюма останнього покоління, рукавички та спеціальні черевики, які захищають від вивихів гомілки при падінні. Найновіша розробка Dainese – гірськолижний шолом, стартує з етапу кубка світу – багаторазовий володар кубку Ласе Кьюс допомагає протестувати нову модель. Система Procom -  тонкий інструмент перевірки ефективності нових технологічних рішень покращення комфорту з точки зору температури та вологості. Всі дані зчитуються кожні 5 секунд і зберігаються в пам’яті, звідки завантажуються в комп’ютер для розшифрування в спеціальній програмі.

2001Dainese підтвердили наміри продовжити дослідження аспекту безпеки в динамічних видах спорту за допомогою програми D-Mobile, завданням якої була спільна розробка концепції безпеки та комфорту при участі провідних спортсменів. Програма D-Mobile стала продовженням D-Tec –підрозділу, праця якого була направлена на дослідження в сфері мотоспорту.

2002 Валентино Россі – єдиний гонщик, який завоював титули в класах 125, 250, 500 кубічних см та Мото Гран-прі на чемпіонаті світу. Створений захист для спини 4-го покоління, який назвали Wave, з революційною системою вентиляції.

2003Dainese продовжує працювати з відомими спортсменами та представниками національної гірськолижної команди: : Джорджио Рокка, Карен Пютцер, Лассе Кьюсом, Мартиной Эртль та ін.

2004Dainese запускає «Проект дослідження безпеки»  - вивчення динаміки пілота та його мотоцикла, спільно з професором Коссалтером з кафедри інженерної механіки університету Падуі.  Проект розділений на 2 фази: перша ґрунтується на комп’ютерній симуляції основних варіантів розвитку нещасних випадків на дорозі; а друга передбачає оснащення декількох мотоциклів та гонщиків комплектом сенсорів, які відображають динамічні параметри під час руху. Аналіз отриманих даних дасть важливий імпульс подальшим дослідженням, розпочатим в програмах D-Air та Procom.

2005 – Валентино Россі стає послом безпеки для Dainese.

2006 – Джорджио Рока – володар кубку світу 2006 в слаломі, 5 його перемог на етапах кубку світу в сезоні 2006 приводять Італію на вершину кваліфікації у світовому слаломі. Спалах пристрасті, стилю, енергії, швидкості – відмінні риси спорту. Для Церемонії відкриття ХХ зимових Олімпійських ігор в Турині Ліно Дайнезе та Департаментом Досліджень та Розвитку був створений окремий номер програми. 19 грудня 2006 року на автодромі в Адрії після більш ніж 10 років досліджень був успішно проведений перший «живий» тест подушки безпеки D-Air.

2007 -  в рекламній кампанії «Чемпіони за безпеку», обличчями якої стали Валентино Россі та  Кароліна Костнер, представляли компанію Dainese.

2008 – для привернення уваги жінок-мотоциклістів до своєї продукції, в новій рекламі Dainese було вирішено використовувати жінку. Окрім Валентино Россі в фотосесії взяла участь актриса Алессія П’ован. Dainese відкривають свій третій офіційний магазин в Японії.

2009Dainese анонсує інноваційний продукт Multisport Air. Нова куртка-черепаха Shield Air 7 перетерпіла багато змін в порівнянні з попередніми моделями – оновився панцир, додалось багато еластичних вставок та дихаючих тканин. Спільно з фахівцями центру D-Tec Валентино Россі та Хорхе Лоренцо тестують нові комбінехони з подушками безпеки. Комбінезони D-air використовують дедалі більше мотогонщиків, окрім Россі та Лоренцо їх випробували Марко Симончеллі, Саймон Гротскі та Мікі Ранседер. Даний комбінезон, це результат майже 10 років досліджень та тестів які провели фахівці D-Tec® (Dainese Technology Center).

2010 – з метою економічної доцільності Dainese закриває завод в Італії та переносить виробництво до Тунісу, де вже є два існуючих заводи.

2012 – Макс Б’яджи  який виступає в екіпіровці Dainese стає двократним чемпіоном з світового супербайку. Iveco – італійський виробник вантажівок, автобусів та дизелів, збирається використовувати у своїх вантажівках технологію Dainese D-Air. Зі слів представників Iveco водії великих вантажівок найменше захищені при перевороті машини, і саме тому вони хочуть впровадити в нові системи сидіння подушку D-Air. Це пов’язано з тим що в неї найкомпактніша конструкція та найбільша швидкість спрацьовування. В лютому Dainese у Spoga, представили 3 нових шоломи для кінного виду спорту, "Колекція 2012".

Асортимент Dainese

Показати спочатку: знижкиз відгукамидешевідорогіновинки знижкиз відгукамидешевідорогіновинки Товарів на сторінці:
Куртка Dainese Action Pro
Товар недоступний
відсутній
Куртка Dainese X-Bumb
Товар недоступний
відсутній
Ціна
от до
Тип товару
Підпишись на новини